
Pridobitev odškodnine
Naši strokovnjaki vas bodo popeljali skozi celoten postopek vložitve zahtevka in vam zagotovili, da boste prejeli odškodnino, do katere ste upravičeni. V vašem imenu poskrbimo za vso dokumentacijo in komunikacijo z letalskim prevoznikom.
Ponujamo:
- Strokovno mnenje glede upravičenosti do odškodnine
- Dober nasvet
- Usmerjanje in vodenje postopka do odškodnine
Do odškodnine v treh korakih
1
Prvi korak: Pripravite podatke o letu oziroma informacije o nevšečnosti
Za pričetek postopka potrebujemo naslednje dokumente / podatke:
- kaj se je zgodilo? (npr. velika zamuda, odpoved leta, zavrnitev vkrcanja)
- skenirano kopijo prevoznega kupona (boarding pass) (pri tem so pomembni naslednji podatki: naziv letalskega prevoznika, letališče odhoda in namembno letališče, številka leta)
- opis dogodka (kdaj je bil planiran pristanek in kdaj ste dejansko pristali, zamujen vezni let zaradi zamude iz prejšnjega leta itd.)
- ostale informacije (npr. ali vas je letalski prevoznik obvestil o razlogih dogodka, vam ponudil prenočišče, hrano itd.).
2
Drugi korak: Izpolnite obrazec
Izpolnite spodnji obrazec za oddajo zahtevka. Po oddaji in pregledu dejanskega stanja, vas bomo kontaktirali za pridobitev morebitnih dodatnih informacij.
3
Tretji korak: komunikacija s prevoznikom
Naši strokovnjaki se povežejo z letalskim prevoznikom. V primeru uspeha vas takoj obvestimo o uspešnosti in vam nakažemo odškodnino v skladu s splošnimi pogoj poslovanja na vaš TRR. V primeru neuspeha vam NE obračunamo stroškov.