Pridobitev odškodnine

Naši strokovnjaki vas bodo popeljali skozi celoten postopek vložitve zahtevka in vam zagotovili, da boste prejeli odškodnino, do katere ste upravičeni. V vašem imenu poskrbimo za vso dokumentacijo in komunikacijo z letalskim prevoznikom.

Ponujamo:

  • Strokovno mnenje glede upravičenosti do odškodnine
  • Dober nasvet
  • Usmerjanje in vodenje postopka do odškodnine

Do odškodnine v treh korakih

1

Prvi korak: Pripravite podatke o letu oziroma informacije o nevšečnosti

Za pričetek postopka potrebujemo naslednje dokumente / podatke:

  • kaj se je zgodilo? (npr. velika zamuda, odpoved leta, zavrnitev vkrcanja)
  • skenirano kopijo prevoznega kupona (boarding pass) (pri tem so pomembni naslednji podatki: naziv letalskega prevoznika, letališče odhoda in namembno letališče, številka leta)
  • opis dogodka (kdaj je bil planiran pristanek in kdaj ste dejansko pristali, zamujen vezni let zaradi zamude iz prejšnjega leta itd.)
  • ostale informacije (npr. ali vas je letalski prevoznik obvestil o razlogih dogodka, vam ponudil prenočišče, hrano itd.).

2

Drugi korak: Izpolnite obrazec

Izpolnite spodnji obrazec za oddajo zahtevka. Po oddaji in pregledu dejanskega stanja, vas bomo kontaktirali za pridobitev morebitnih dodatnih informacij.


3

Tretji korak: komunikacija s prevoznikom

Naši strokovnjaki se povežejo z letalskim prevoznikom. V primeru uspeha vas takoj obvestimo o uspešnosti in vam nakažemo odškodnino v skladu s splošnimi pogoj poslovanja na vaš TRR. V primeru neuspeha vam NE obračunamo stroškov.